Banebooking
MLI Tennis anvender et om-line banebookings- / betalingssystem. Det betyder, at medlemmer og gæstespillere skal reservere banetider og udføre betalinger fra deres PC 'er, MAC, deres tablet eller deres smartphone.
Hvad skal jeg gøre ?
For at bruge reservations systemet er det nødvendigt, at medlemmerne og gæstespillere (baneleje på timebasis) har oprettet en profil, betalt kontingent/timeleje samt efterfølgende har modtaget en bekræftelse pr. e-mail på, at dette er sket. Du kan læse mere om dette under menupunktet "Medlemskab" på hovedmenuen.
Du er nu klar til at kunne tage reservations systemet i brug. Under fanebladet " Banebooking " er der givet en udførlig vejledning i, hvorledes reservation af banetider foregår.
Umiddelbart efter reservationens foretagelse vil man selv og den makker, man skal spille med få tilsendt en bekræftelse på banenummer og spilletid. Tilsvarende vil der blive sendt en mail, hvis reservationen slettes, - uanset, hvilken af spillerne, der sletter banetiden.
NB! Koden til åbning af banernes elektroniske dørlås vil fremgå af den tilsendte booking bekræftelse.
Vedr anvendelsen af smartphone til profilering og banebooking
Du kan bruge din smartphone via telefonens browser til alle funktionerne i vort klubsystem.
Du vil dog sikkert opdage, at teksterne på visse sider står lidt småt, og at siderne ikke er optimerede til din smartphone. Vores systemleverandør arbejder løbende på at forbedre konfigurationen.
Vedr anvendelsen af IPAD og Iphone
Du skal være opmærksom på, at IPAD og Iphone ikke altid fungerer præcis som en PC, MAC eller en Android telefon. F.eks. når der skal vælges en makker i forbindelse med banebooking. Uanset om du vælger søgefunktionen eller vælger "Vis alle", så vises ikke den komplette liste af relevante makkere, med mindre du med fingeren klikker midt i resultatfeltet. I den liste over relevante makkere, der nu vises, kan du på sædvanlig vis bladre og udvælge din makker.